loading...

فريت بار , ارسال بار , خدمات بار هوايي پادميرا راه

ارسال بار به امريكا , ارسال بار به كانادا , ارسال بار به استراليا , ارسال بار به تمام نقاط دنيا , با خدمات بار هوايي پادميرا راه

بازدید : 135
11 زمان : 1399:2

ارسال بار به توركو , فريت بار به توركو , فرستادن بار به توركو , ارسال وسايل منزل به توركو , هزينه ارسال بار به توركو , حمل بار به توركو : توركو يك شهرستان در ساحل جنوب غربي فنلاند در دهانه رودخانه Aura است. توركو، به عنوان يك شهر، در طول قرن ۱۳th تاسيس شد، كه قديمي ترين شهرستان در فنلاند ميباشد. آن به سرعت يكي از مهم ترين شهرستان در فنلاند تعيين شد، كه اين موقعيت را براي صدها سال حفظ كرد.

ارسال بار به توركو

از آنجا توركو كه در تاريخ طولاني خود، محل بسياري از رويدادهاي مهم و گسترده فنلاندي بوده است. همراه با تالين، توركو پايتخت فرهنگي اروپا در سال ۱۹۹۶ تعيين شده بود، و براي سال ۲۰۱۱ شهر كريسمس رسمي فنلاند اعلام شد.

موقعيت شهر توركو نسبت به شهرهاي اطراف

با توجه به موقعيت آن، توركو بندر تجاري و مسافري پر رونقي با بيش از سه ميليون مسافر كه از طريق بندر توركو هر سال به استكهلم و Mariehamn سفر ميكنند. از ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۴، با جمعيت ۱۸۳۸۱۱ نفر آن را ششم شهرستان در فنلاند قرار گرفته. اين شهرستان رسما دوزبانه است كه ۸۹٫۴٪ از جمعيت تركيه اي ، ۵٫۲ درصد از جمعيت آن سوئدي را به عنوان زبان مادري انتخاب كرده و همچنين به زبان هاي روسيه (۱٫۳٪)، عربي (۰٫۶٪)، فرانسه (۰٫۵٪) صحبت ميكنند.

مسافرت و فريت بار به توركو , ارسال بار به توركو

رود آئورا در وسط اين شهر جريان دارد و در كنار آن موزه ها، آثار ديدني، رستوران، … به وجود آمده است. بهترين زمان براي ديدار از توركو فصل تابستان است كه جشنواره هاي مختلفي در اين شهر برگزار مي شود مثل جشنواره موسيقي راك.از اين حيث به عنوان يكي از شهرستان هاي عمده ي شمال اروپا مي باشد. ۹۵٫۸ درصد از جمعيت شهروندان فنلاندي هستند، و اقليت قابل توجهي بيشتر از روسيه، استوني، عراق، ايران، آلباني، سوئد، سومالي، چين و دانمارك مي باشد. كه جوامع مسيحي، مسلمان و يهودي در توركو وجود دارد. شهر توركو مرز اصلي ايرانيان موقيم فنلاند است . در زير به شرح خدمات حمل بار هوايي پادميرا براي ارسال بار به فنلاند و هم چنين ارسال و فريت بار به توركو مي پردازيم.

خدمات شركت پادميرا راه براي فريت بار به توركو| فنلاند

بسته بندي بار | ارسال بار به توركو

مسافران بيشتر نگران اين هستند كه در طي مسير ارسال بار به توركو به آن ها آسيب وارد شود . شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه با ارائه ي خدمات اصولي درباره بسته بندي و همچنين استفاده از بهترين نوع كارتن هاي فريت بار براي بسته بندي لوازم شخصي ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمينه بسته بندي تا كنون بهترين خدمات را براي شهروندان ايراني كه قصد مسافرت بلند مدت به شهر توركو را داشته اند ارائه نموده است.

ساير خدمات پادميرا راه براي فريت بار به توركو

بسته بندي كليه لوازم منزل ( ظروف شكستني ، كتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگيري جهت حمل بار هوايي

انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر : در اين مورد برخي از مسافران لازم مي دانند كه خود شخصا به همراه كارشناس فريت بار براي انجام امور گمركي حضور داشته باشد اما تعدادي از مشتريان نيز تمام امور را به عهده شركت فريت بار قرار مي دهند . شركت پادميرا با خواست مشتري عمل مي كند و مهمترين مسئله رضايت مشتري است .

پالت بندي محموله در صورت نياز : بعد از انجام امور گمركي براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي محموله آن را در صورت نياز پالت بندي مي كنند. شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا اين مسئوليت را نيز به عهده گرفته است .

در نهايت اخذ بارنامه براي ارسال بار به توركو : شركت پادميرا راه در كوتاهترين زمان با پايين ترين هزينه مسئوليت اخذ بار نامه شركت هاي هواپيمايي مانند هواپيمايي امارات ، تركيش ايرلاينز ، لوفتهانزا ، … را براي فريت بار به توركو را بر عهده دارد .

** توجه

قوانين فريت بار به توركو تابع قوانين فريت بار به فنلاند مي باشد و تمام قوانين فرودگاه هاي فنلاند يكي مي باشند .

فرودگاه بيمن المللي توركو

فرودگاه Turku اولين فرودگاه غير نظامي فنلاند بود كه آن در Artukainen در سال ۱۹۳۵ ساخته شده بود، اما در حال حاضر يك فرودگاه ديگر در جزيره Ruissalo وجود دارد. Artukainen به عنوان يك فرودگاه اصلي توركو خدمت كرد .فرودگاه بين المللي توركو يك فرودگاه همگاني مي باشد كه داراي يك باند فرود آسفالتي ۲۵۰۰ متري مي باشد . اين فرودگاه ۸ كيلومتر (۵٫۰ مايل) در شمال توركو واقع است. فرودگاه توركو همه ساله چيزي در حدود ۴۵۰،۰۰۰ مسافر را پذيرا مي باشد.اين فرودگاه مركز هواپيمايي finnair و finish flag carrier و همچنين يك مركز پايه اي براي Blue1 نروژ و FLybe شمال اروپا مي باشد اين فرودگاه در شهرستان وانتا و در ۵ كيلومتري غرب تيكوريلا و همچنين در ۱۷ كيلومتري شهر هلسينكي واقع شده است .

كد سازمان ياتا براي اين فرودگاه TKU و براي سازمان ايكائو EFHK مي باشد.

برچسب ها: , , , ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 5035
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی