loading...

فريت بار , ارسال بار , خدمات بار هوايي پادميرا راه

ارسال بار به امريكا , ارسال بار به كانادا , ارسال بار به استراليا , ارسال بار به تمام نقاط دنيا , با خدمات بار هوايي پادميرا راه

بازدید : 98
11 زمان : 1399:2

ارسال بار به لس آنجلس ، فريت بار به لس آنجلس : در ايالات متحده آمريكا دومين شهر از نظر جمعيتي بعد از نيويورك شهر لس آنجلس مي باشد . اين شهر را مي توان به عنوان بزرگترين شهر كاليفرنيا بدانيم . جمعيت اين شهر چيزي حدود ۳٫۸ ميليون نفر مي باشد . مهم ترين و اصلي ترين مركز مهاجران و مسافران ايراني اين شهر است ( منظور شهر لس آنجلس است ) . جالب است بدانيد در شهر تعداد زيادي از ايرانيان را مي توانيم ببينيم . مردمان ايراني دراين شهر ۳۰۰تا ۸۰۰ هزار نفر هستند و خودشان لقب تهرانجلس را به اين شهر داده اند .

ارسال بار به لس آنجلس

از كشور ايران همه ساله تعداد زيادي از مردم به اين شهر هجرت مي كنند . در صورتي كه مي توانيم به وضوح ببنيد كه دغدغه اين مهارجرين يا مسافران اين است كه چگونه مي توانند وسايل خود را صحيح و سلامت به مقصد برسانند . البته شايد به اين موضوع هم فكر كرده باشيد كه اين دغدغه تنها مختص افرادي نيست كه مي خواند از كشوري به كشور ديگري سفر كنند اين دغدغه براي همه افرادي است كه شايد هر سال ناچار مي شوند از خانه اي به خانه اي ديگر نقل مكان كنند . ما در اين قسمت براي شما بهترين راه حل را حمل بار را از طريق ( نام شركت ) پيشنهاد مي كنيم .

اين شركت به عنوان يكي از بهترين شركت هاي است كه مي توانند شما را در اين امر ياري نمايد و از جمله بهترين و فعال ترين شركت در زمينه هاي حمل بارهوايي مي باشد . اين شركت با دارا بودن مشاور هاي عالي و همچنين متخصص و با تجربه در ارسال بار به لس آنجلس مي تواند يكي از بهترين و ايده آل ترين گزينه هاي باشد كه شما براي ارسال بارتان به لس آنجلس انتخاب مي نماييد.

نحوه ي بسته بندي بار – ارسال بار به لس آنجلس

اكثر مسافران بيشتر نگران اين موضوع مي باشد كه در زماني جابه جايي بار در طول مسير به وسايلشان آسيب وارد شد و دچار خرابي و ….. شوند.

شركت ( نام شركت ) براي حمل بار مسافران عزيز داراي اصولي استاندارد مي باشد . اين اصول هم شامل مراحل بسته بندي و همچين نحوه اي استفاده و به كارگيري بهترين كارتن ها براي بسته بندي لوازم شخصي و ….. مي باشد . در ادامه بايد اين نكته را فراموش نكنيم كه اين شركت از افرادي متخصص در حيطه بسته بندي استفاده نموده است تا بتوانند بهترين و ايده آل ترين خدمات را به مسافراني كه قصد دارند در مدت زيادي را در اين شهري بگذرانند ، ارائه دهد.

شما مي توانيد براي به دست آوردن اطلاعات بيشتري در زمينه اي ارسال و بسته بندي با مشاوران ما در شركت پادميرا راه مشورت نماييد.

خدمات پادميراراه براي ارسال نمودن بار به لس آنجلس

– بسته بندي تمامي لوازم و ضروريات منزل (شامل ظروف شكستني ، كتابخانه ، لباس ، پوشاك و…) در مكان به شكلي اصولي و همچنين استاندارد

– بارگيري جهت حمل بار هوايي

– انجام دادن مراحل و تشريفات گمركي و بدون نياز داشتن به حضور مسافر : البته گاهي از مسافران براي خود ضروري مي دانند كه همراه كارشناس شركت در زمان انجام امور گمركي حضور داشته باشند ولي گاهي هم ممكن است مسافران نيازي به حضور خود در زمان انجام فرآيند احساس نكنند. شركت ما وظيفه دارند تا مطابق ميل مشتريان خود عمل كند و رضايت آنها را كسب نمايد.

-پالت بندي محموله درمواقعي كه احساس نياز باشد و ضرورتي ايجاد شود : پس از اينكه امور گمركي به پايان رسيد به منظور جلوگيري نمودن از خطرات و آسيب هاي كه ممكن است به محموله وارد شود آن را پالت بندي مي نمايند . شركت ( نام شركت) براي اين گونه از خطرات و احتمالات مسئوليت آنها را هم بر عهده مي گيرد .

در پايان گرفتن بارنامه در جهت ارسال بار به لس آنجل: (نام شركت) در كم ترين زمان با كم ترين هزينه مسئوليت و وظيفه براي گرفتن بارنامه براي شركت هاي هواپيمايي مثل ايران اير ، هواپيمايي امارات ، تركيش ايرلاينز ، لوفتهانزا و … را براي ارسال بار به لس آنجلس را بر عهده دارد .

قوانين و مراحل ارسال بار به لس آنجلس

اگر بخواهيم در مورد قوانين و مقررات و همچنين مرحله هاي ارسال بار به لس آنجس صحبت كنيم بايد بگوييم كه ارسال بار مانند ارسال به آمريكا خواهد بود و تقريبا مراحل كار يكي مي باشد . شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در اين باره به مطالب ارسال بار به آمريكا مراجعه نماييد.

فرودگاه بين المللي لس آنجلس و فريت بار به لس آنجلس

پنجمين فرودگاه پر رفت و آمد جهان را مي توانيم فرودگاه بين المللي لس آنجلس بدانيم همانطور كه همه ما شايد بدانيم كه يكي از پر رفت آمد ترين فرودگاه ها مي باشد . كد اين فرودگاه در سازمان ياتا و در سازمان ايكائو به ترتيب LAX و KLAX مي باشد . موقعيت مكاني اين فرودكاه در جنوب غربي لس آنجلس و همچنين در امتداد ساحل آقيانوس آرام ، در شهر وستچستر و در ۲۶ كيلومتري از مركز شهر لس آنجلس قرار گرفته است .


همه چيز در مورد قوانين ارسال فريت بار به آمريكا

اگر كمي دقت كنيد متوجه خواهيد شد كه بيشترين و زيادترين ميزان درخواست براي ارسال بار (فريت بار)به كشور آمريكا مربوط به ايالت كاليفرنيا و همچنين دو شهر لس آنجلس و سانفرانسيسكو است .

بايد توجه داشته باشيم كه وارد كردن كليه لوازم و همچنين لوازم هاي شخصي براي افرادي كه قصد سفر و مهاجرت به آمريكا را دارند رايگان انجام مي گيرد . اكثر افرادي كه قصد دارند براي مدت طولاني از كشور ايران به آمريكا سفر كنند فكر مي كنند كه نمي توانند لوازم و وسايل مورد نياز خودشان را به كشور آمريكا ارسال كنند اما غافل از اينكه آنها فراموش كرده اند كه اگر وسايلشان دست دوم باشد و استفاده شده به شمار بيايد اين وسايل را مي توانند همراه خود به آمريكا ببرند.

اما ذكر اين نكته در اين جا ضروري است كه تنها با پرداخت مبلغي حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمريكا به منظور ارسال نمودن قبض انبار بعد از اينكه محموله به فرودگاه رسيد ، هزينه ي ديگري مانند هزينه هاي گمركي به همراه نخواهد داشت . پس بدين گونه مسافران قادرند تا وسايل و لوازم شخصي خودشان را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به بسياري از شهرهاي ايالات متحده آمريكا نظير پورتلند،سياتل،ميامي ، ،لس آنجلس،سانفرانسيسكو،بوستن، تگزاس ، نيويورك ، واشينگتن،آتلانتا،شيكاگو ارسال كنند .

مطالبي در مورد ارسال مواد غذايي

يكي از رايج ترين سوالاتي كه مسافران به طور مداوم مي پرسند اين است كه آيا اين امكان وجود دارد كه همراه خودشان مواد غذايي ببرند ؟ اگر كمي در اين رابطه فكر كنيم به اين موضوع پي خواهيم برد كه هر كشوري براي خود داراي قوانين خاصي مي باشد كه تمامي افراد نيز وظيفه دارند از اين قوانين پيروي كنند . ولي در نهايت در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم اگر قصد داريد با خودتان مواد غذايي ببريد حتما از اين كار صرف نظر نماييد .

زيرا ارسال مواد غذايي حتي به ميزان كم ممكن است دردساز شود يا اينكه در هنگام بازرسي در فرودگاه اين مواد غذايي را دور بريزند يا اينكه براي شخصي كه گيرنده اين محموله است مشكلاتي را پديد آورد . اما در نهايت اگر شما اصراري داريد كه حتما به ميزان كمي مواد غذايي را ارسال كنيد به شما توصيه مي كنيم كه اين مواد را در كارتني جدا گانه قرار دهيد تا مجبور نباشيد براي پيدا كردن آنها تمام كارتن ها را بگرديد و با انجام اين كار موجب جلوگيري از آسيب ديدن مابقي كارتن ها خواهيد شد .

ارسال نمودن اشياء قديمي

گاهي در بين مسافران افرادي هستند كه در منزل خود اشياي قديمي را نگهداري مي كنند و دوست دارند در زمان مهاجرت و سفر به كشوري ديگر اين اشيا را همراه خود ببرند . بايد به شما اين موضوع را بگوييم كه اين اشياء را مي توانيد به كشور مورد نظر ارسال نماييد اما فراموش نكنيد كه حتما بايد اين اشيا براي خروج از كشور اقدامات لازم را انجام دهيد و همچنين مجوز رسمي از سازمان ميراث فرهنگي را دريافت نماييد حتي اگر اين اشيا از نظر ارزشي مادي و معنوي بالايي را نداشته باشند در هر صورت هر چيزي داراي قوانين خاصي است كه انجام دادن اين قوانين به ما كمك ميكند تا حين ارسال با مشكلي مواجه نشويم.


مراحل ارسال بار به آمريكا

گام نخست تحويل بار پس از ارسال بار به ايالات متحده آمريكا

هنگامي كه ارسال محموله به يكي از شهرهاي امريكا صورت مي گيرد بايد در مدت زمان ۴۸ ساعت از جانب گمرك ترخيص گردد . اگر غير از اين باشد تحويل آن به انبارداري شكل مي گيرد . بايد توجه كنيم كه ترخيص از گمرك به عنوان مرحله آغازين كار مي باشد . به بيان ديگري يعني چك نمودن مدارك بار توسط ارزياب گمرك Custom صورت ميگيرد . هنگامي كه از تهران بار حمل مي شود بايد مدارك گيرنده در بارنامه با اسم و فاميل وآدرس گيرنده مطابقت داشته باشد (منظور يكي بودن مشخصات است ) .

به عنوان مثال اگر فاميل شخصي مرادي است به اين شكل نوشته خواهد شد MORADI . در نظر داشته باشيد كه نوشته شدن حروف در بارنامه بسيار ضروري است و نبايد اين گونه نوشته شود MORADY .

گام دوم دريافت نمودن بار بس از ارسال بار به ايالات متحده آمريكا

به عنوان گام دوم در ارسال نمودن بار به آمريكا به وزارت كشاورزي ارتباط دارد . .ارزياب گمرك كه اصطلاحا USDA(اين لغت گرفته شده از :united states deportment of agriculture) بار را مورد بررسي قرار مي دهد تا مطمئن شود كه محموله اي كه براي ارسال آماده شده است از هر گونه آلودگي ميكروبي يا حشرات موزي به دور است . در صورتي كه بار داراي آلودگي و ديگر موارد گفته شده باشد از ارسال آن جلوگيري خواهد شد .

لازم است در طي مواردي كه پيش تر گفتيم اين مطالب را نيز ياد آوري كنيم كه اگر شما داراي بسته بندي هاي چوبي باشيد بايد اين گونه بسته بندي ها را ضدعفوني و بعد از آن سم ذايي نماييد و همچنين روي هر جعبه مهر شركت ضد عفوني كننده حك شود و همچنين بايد فرم ضد عفوني كننده ضميمه مدارك و بارنامه و AWB باشد اگر غير از اين موارد كه گفته شد كاري را انجام دهيد بار برگشت داده خواهد شد يا اصلاحا به آن ارسال بار Reject مي گويند .

سوال بسياري از مسافران اين است كه آيا ميز هاي كه چوبي هستند يا دكورهاي چوبي يا تابلوهاي از جنس چوب نيز به سم زدايي احتياج دارند ؟ در جواب به اين سوال بايد اين گونه پاسخ داد كه خير وسايلي كه در اين گروه ها قرار دارند براي ارسال نمودن هيچ نيازي به ضدعفوني يا سم زدايي نخواهند داشت و تنها موردي كه بايد به آن دقت كرد اين است كه بسته بندي هاي چوبي آن ها از هم بيرون اين بسته ها بايد ضدعفوني گردند .

البته دقت داشته باشيد كه تنها براي ارسال بارهايي مثل ميز و صندلي و پيانو فقط از بسته بندي چوبي استفاد مي شود زيرا اين گونه از اشياء شكننده مي باشند البته در مواقعي كه براي ارسال بار نيز تشخيص داده شود كه اگر اين محموله با كارتن يا بدون جعبه چوبي باشد آسيب مي بيند باز هم از جعبه هاي چوبي براي ارسال آن استفاده خواهد شد .

دقت داشته باشيد كه براي ظروف و كريستال نيازي به جعبه چوبي نداريم زيرا پاكت پلاستيكي مي توانند براي اين گونه از اشياء گزينه اي مناسبي باشد .

گام سوم پس از دريافت بار به ايالات متحده آمريكا

اين مرحله بعد از دريافت بار از ارزياب گمركي بار با XRAY و در مواقع ضروري با بازكردن صندوق ها مورد بازبيني قرار مي گيرد . در اين قسمت بار براي اين مورد ارزيابي قرار مي گيرد كه آيا واقعا اثاثيه منزل و وسايل شخصي است يا خير . در واقع صحت بار مشخص مي گردد.

اين نكته را نيز فراموش نكنيد كه به هيچ عنوان بنايد مايعات ، عطر و ادكلن يا مابقي مواد شيميايي مثل باتري ، چسب ، رنگ و …. در ميان بار قرار داده شود اين موارد به صورت كلي جز قوانين ارسال بار و حمل بصورت هوايي مي باشد و هيچ گونه ارتباطي با مقصد خاص نخواهد داشت .

آخرين گام براي دريافت بار پس از ارسال بار به ايالات متحده آمريكا

پس از اينكه همه ي مرحله هاي بالا با ترخيص كه به اصلاح به آن Release گفته مي شود و آماده اي تحويل است و گيرنده بايد براي تحويل گرفتن بار خيلي سريع به گمرك فرودگاه مقصد به منظور دريافت بار مراجعه كنند .

در اين جا براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نرخ و هزينه هاي فريت بار به شهرهاي متفاوت آمريكا با كارشناسان ما در شركت ( نام شركت ) تماس بگيريد . كارشناسان ما آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان عزيز مي باشند.


تماس با كارشناس فريت بار به آمريكا و شهرهاي آن

شركت پادميرا راه با ارائه بهترين خدمات ارسال بار به آمريكا (فريت بار به امريكا) آماده خدمت رساني به مسافرين عزيز به امريكا مي باشد. براي مشاوره رايگان جهت ارسال بار به امريكا مي توانيد با كارشناس فريت بار پادميرا راه تماس بگيريد . و اطلاعات خود را در اين زمينه تكميل نماييد .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳ ____ ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما فريت بار به امريكا ، ارسال بار به لس آنجلس و ساير شهرهاي ايالات متحده امريكا مي باشد

برچسب ها: , , ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 5045
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی